In Europa, cu copilul

Mulți au fost interesați de modul în care ne petrecem vacanta cu un copil ... în nici un fel nu a găsit timp să se târască la computer tot lene să-mi Asta spune.

Am zburat împreună cu copilul. Fiica la momentul respectiv a fost 1godik și 4mesyatsa. Plecarea a fost pe timp de noapte. La aeroport 3 ore încă a trebuit să merg cu mașina. De aceea, am ales un zbor de noapte, tkne cunoscut sub numele de fiica se comportă, pe drum, și să doarmă în ea puternic-a dorit-o să doarmă. Și așa sa întâmplat: în mașină, în timpul inspecției la aeroport, întregul zbor către fiica Moscovei a fost adormit! Nu este chiar că ne-am trezit și în jos pentru a deplasa căruciorul cu fiica ei ... m-am trezit în 5utra la aeroport din Moscova. Calm, ca și în cazul în care somnul. Mâncat ne-am dus să joace în camera copiilor de la Domodedovo. Beneficiul de așteptare de zbor a avut doar 2 ore. Așa că am avut o mare de timp. Iar în fața noastră așteaptă 5,5chasovoy excursie în Spania.

Vamal a trecut cu ușurință, cu toate că am fost foarte nervos, pentru că țara avea întotdeauna un copil cu un părinte nu a fost ușor. Cu Sobo am luat acordul notarial la plecarea soțului ei, o procură de la el pe copil, certificatul de căsătorie și certificatul de naștere al fiicei sale. Dar noi nu toate necesare, Pfiu! Dar totuși, ar sfătui pe toți să ia cu tine, au existat cazuri care funcționarii vamali au nevoie, în cazul absenței documentelor pe care nu va elibera. Deci, când în când nu este necesar. Fiica mea aproape de la nașterea pașaportului în dumneavoastră nu am potrivesc.

Deci, înainte de o călătorie lungă în Spania, țara mea iubită! Aici deja ineteresno Ca un copil nu am avut doar o durere în fund ... ea 10kg Aricii de acolo. Toate distrați cabina aeronavei. Ran în avion, însoțitorii de zbor pentru a merge, a jucat cu copiii (copil beneficia mult în Spania, condus să se odihnească întotdeauna), citesc cărți, vizionarea de desene animate ... Ar ei vor, ea ar fugi în carlingă. Apoi, el a fost obosit și sa dus să doarmă pe mine. Pravdv, 10 minute pokapriznichat, deoarece folosit doar pentru a dormi în pat și doar culcat, și apoi a căzut pe mama. Ei bine, Nitsche, adaptat. Și, în timp ce fiica sa de dormit, chiar am mâncat. Produse alimentare, desigur, a fost doar superb pe zborurile internaționale. Pe piața internă română-oroarea pur și simplu.

3 zile pe aclimatizare: reconstruită la noua dată. Prima săptămână nu a mâncat aproape nimic, dar iaurt și fructe. Doar căpșuni overate, ananas, mango, papaya ... Sunt foarte îngrijorat de faptul că prea mult, dar a refuzat să mănânce alimente. Dar, după o săptămână de șederea noastră acolo o kaaaaaaakprorvala să mănânce ... că au câștigat în greutate normalnenko asa)) Am atât de rar, să ia copilul în brațe, iar acum și nu pot să-l iau, dovlecel mei

Primele 2 săptămâni a trebuit să dormim împreună ... Și noi dormim separat de la naștere. Oh, și greutăți atât fiica-filate se răsuci în pat, ea nu a putut înțelege cum este necesar să doarmă (ne-am acelasi ritual este definit în pat de copil la culcare), mă duc să dorm pe mine. În cele din urmă, m-am dus și am cumpărat-i un pat. Deci, veni din nou calm.

Am trăit în Spania o luna: a vizitat orașele Alicante și Valencia. Parcurile sunt uimitoare, fără cuvinte. mult Oooooochen și a luat o plimbare lungă, chiar și în mare înot! Pur și simplu paradis de odihnă, chiar am obosit de inacțiune.

Datorită inventatorii de Skype la papulkoy au fost în mod constant în contact!

E o lună de viață în Europa să se obișnuiască cu realitatea românească. Aici totul este diferit!

Partea din spate de zbor a fost dificil. Am zburat în după-amiaza. În primul rând 5,5chasov la Moscova au fost perfect. Boeing a fost aproape de gol și am dormit pe cele trei scaune dintr-o dată. Dar, de la Moscova pentru zbor Krasnodar a fost doar teribil. Moscova a pierdut scaunul cu rotile. Trebuia să pună pe polaeroporta urechi! Cearta (nu avem nici o altă cale de a înțelege!) S-au găsit! A trecut prin vamă, oamenii întunericului, copilul a cerut, și am putea să-i hrănească ... Nu-i pot hrăni. Fiica vrea sa doarma (era miezul nopții deja), iar avionul a fost doar ambalate! Nici un spațiu gol acolo, ea a fost plâns, eu nu pot face nimic. Aceasta este oroarea desigur. În ciuda faptului că am un copil plânge foarte rar. Ea este calm și docil. Ei bine, că m-am fost gata să-l omoare pe toți. Am adormit doar la plantare. În timp ce conduceți acasă adormit. A intrat în casă, fiica sa trezit și a văzut papa ... ... vis a dispărut. Am început să curgă în jurul casei, purtând un jucării tata, saruta râde. Timpul a fost de 5 dimineața. Dormi toată a dispărut, și tot timpul ne jucam saruta (fiica ne doar saruta fanatic!).

Est sau vest, de origine este, desigur, mai bine. La urma urmei, acasă este în cazul în care familia ta!

Asta planifică deja o altă călătorie acum de călătorie experiență cu un copil să mănânce, astfel încât nimic teribil. Nu-ți fie frică să zbor cu un copil! Am fost zboară cu un singur godovasikom cu ataș, o valiza uriasa ... si nimic, amintiri pozitive și fond continuu

Iată un pic de felicitări de vară!

Gita Am avut noroc că am venit sub niște experiment și eu la Moscova, bagajele nu a fost dat, și el a zburat imediat la destinație, fără a trece prin vamă. și chiar și cu bagaje, copii, PRAM barca mână în dinți într-adevăr ar fi fost un feat și așa ne-am dus pentru un transport pe Domodedovo. și în camera copiilor hangout cele mai multe ori

pentru mine faptul de a călători într-o țară străină în cazul în care nu există prieteni, o altă limbă, pe care nu știu, una cu un copil - deja un feat de a fi) aici într-un fel întrebarea cărucior + + bagaj, plus bagajele de mână sunt retrogradate în fundal. Cu toate acestea, nici nu cred.

dar întrebarea este cum să mergeți la înot cu un copil, chiar și atunci când lucrurile nu pleca cu cineva deja interesant. că eu însumi în mod normal, să înoate în mare nu se poate - este evident.

rece, se răcește și se răcește din nou. molodchinka.

Mama nu va fi dor

Concursul „limba de fericire“

Mama merge pe urmele de cercetare

Pass Quest în copil și să nu trezească copilul

Legate de posturi pe tema „Pentru Europa cu un copil“

• In Europa, cu copilul

In Europa, cu copilul ...?

Sărbătorile în Europa cu un copil. Am nevoie de un sfat.

Odihneste putem visa doar despre: de ce copilul nu doarme

• In Europa, cu copilul

Nikita Presnyakov și Alena Krasnova căsătorit!