Gândesc cum să supraviețuiască în satul românesc

Sfatul meu este să se mute la țară, pe baza experienței sale, uneori amar.

Povestea nu este un gen literar și poate fi chebarkul oarecum irelevante, dar încă interesat, citește. viața rurală și umană, dintr-o privire.

Numărul de atât 17 mai, după ce a petrecut ultimul bani care a rămas cu mine la care se deplaseaza pe medicamente, mă întrebam despre latura materială a vieții mele. Acesta este modul în care voi supraviețui aici singur. Lucrează aici, în vecinătatea satului meu nu a fost observat chiar și la 5 tys.r. (Și pe moșia și casa a fost atât de multe de făcut și reparații. Casa nu a fost, în general, potrivit pentru a trai in timpul iernii. Asta nu este chiar de lucru la toate, eu abia am timp să fac totul). Așa că a trebuit să se gândească ce să facă în continuare. Am rămas menajere care lucrează în apartament pentru a spăla o dată pe săptămână. Bani 2tys.r. mici la un moment dat (o 1000rub.uhodilo pe drum) la Ekaterinburg de la mine 200 km. Am decis să nu-l arunca departe, totuși.

Și așa e cool. Aici trezit fecioara în grădină și acasă. Și scutură în oraș în căldură. Cinci ore de acolo (de la casa mea la centru, în cazul în care autobuzele circulă în oraș 8 km. Atunci când primiți un autobuz de transfer sau locală. Când a intrat, nu au rupt. Și când pe jos. Am la ora 7 dimineața.) Și patru de ore în urmă. Dar pentru alimente și bani a fost neprevăzute. Deși am reușit să această o mie de o săptămână și încă mai face reparații. De fiecare dată când cumpără ceva pentru el. Am mâncat suficient doar să nu moară de foame sau nu slăbi.

Da, și seceta. Asta e atunci când stocurile mele și la îndemână mea. El a întins-le cât a putut. Am trăit două săptămâni de faptul că ea a mers la râu în fiecare dimineață devreme, pește momeală de capturare. Da, dragul meu a prins trei sau patru pești. Biban, Rudd, există încă unele niște pești mici. Eu și pisici în comun. Am gătit supă cu cartofi și verde. Apoi, chiar și atunci când masa a fost de peste o săptămână, fără pâine. Nu face nimic. Domnul evident că a decis să mă testeze suficient. Și el mi-a trimis la oameni buni la meu <<долгой дороге к счастью>>.

colegul meu de la Kuban pentru a afla despre situația mea, spunând nimic (am stat de vorbă pe internet) prea mult, a cerut doar în cazul în care pentru a trimite bani. Ei bine, aici este în poziția mea să nu fi fost mândria inutilă. Am scris numărul contului său. Tocmai mi-a trimis 10tys.rub. și totul. Și el mi-a urat toate cele bune. Sunt foarte recunoscător pentru el. Probabil că n-ar supraviețui fără acești bani. Așa că m-am gândit bine, a decis că macine toți acești bani neînțelept. Am cumpărat două căruțe tăind 7 cu. (Suntem pe 350rub.telega) dale de afaceri vagon pentru 750rub. și trei cutii dosochki-nelichide metrovnika la 14. (nu am regretat femeile lor stând pe ordinele de descărcare de gestiune. auzirea povestea vieții mele aici. Ca o femeie singură face totul singură, fără ajutorul cuiva.) pentru 750 de ruble. Precum și grădină camion cu două roți. Lăsând puțin pentru mâncare. Asigurarea că domeniul de aplicare a se lucra pentru vara. Acum am avut o baie de lemn pentru constructii, din care o parte fac vărsat un început cald, precum și pe veranda mea mărunțire. busteni Ei bine, inclusiv.

De ce sunt toate astea. Când mi tot ce sa întâmplat, m-am gândit că cel mai rău nu se întâmplă. Nici bani, chiar și un bănuț pentru pâine, și sunteți gata să jupoaie pielea în viață, și, cel mai important, gata să lucreze - și nimeni nu îi pasă că nu există nici o lucrare.
Și acum, să vă răsplătim, și m-am gândit - eu încă mai au un păcat să se plângă. Am avut un acoperiș deasupra capului, de căldură în casă.

Julian, vă doresc ca toate modificările au fost pentru cel mai bun! Și să-i fie pentru o viață!
Cu stimă, Eva.

Din această lucrare scrisă 3 comentarii. Este afișată aici ultimul, iar restul - Lista completa.