eseu narativă I o dată

Compunerea Așa cum am luat odată parte într-o luptă de zăpadă

Iarna, o mare de timp. Fiecare student este în așteptare pentru debutul sărbătorilor de iarnă, în cele din urmă să se întâlnească cu prietenii, să ia o plimbare și să se relaxeze. Iarna din acest an sa dovedit a onora zăpadă și nu prea rece. Într-o zi prietenii mei și m-am așezat împreună și gândit să vină cu lucruri interesante. Și sa decis să facă o luptă de zăpadă între noi și copiii din cartier. Am ieșit în stradă și a început să construiască forturi de zăpadă, așa cum nu de multe ori construite din zăpadă, apoi la început sa dovedit nu destul de ceea ce ai nevoie. Dar, după un timp, puterea noastră a început să ia o privire bună.

În timp ce construirea de protecție a acestora, vecinii pentru copii, de asemenea, au ieșit în stradă, au adunat echipa și a început să discute un plan de acțiunile lor. Am venit la construirea de facilități în serios, unii au început să se rostogolească bile mari. Alții, în acest moment, stivuire-le una peste alta, am încercat să lucreze armonios ca și în cazul în care acesta nu este un joc, ci o competiție serioasă. În câteva ore, am fost implicat în afaceri serioase, uitând de frig. Ca urmare, noi și adversarii echipei de a obține o cetate destul de puternic.

Fetele din echipa noastră au fost responsabili pentru decorarea clădirilor, au fost utilizate instrumente utile, cum ar fi pietre, crengi. Și apoi, când totul a fost gata, am început lupta. Desigur, armele noastre au devenit o luptă cu bulgări de zăpadă, am atacat cetatea inamic, și ele sunt ale noastre. Am avut o mulțime de distracție, în ciuda faptului că am avut un concurs, a existat furie și dorința de a face totul pentru a câștiga. De fapt, principalul interes a fost emoții pozitive și un moment bun. Așa cum îi stă bine meciul nostru sa terminat la egalitate. Și a luat cea mai mare parte a zilei, am fost de așteptare la părinți de acasă, și ne-am jucat toate. Ca rezultat, am fost obosit, umed și foame vin acasă. Deci, asta e un eveniment îmi amintesc o zi de vacanță.

Compunerea Așa cum am călătorit o dată

Vara este probabil anotimpul cel mai preferat de mulți oameni, în special elevi. După trei luni, vă puteți dedica afacerea dumneavoastră preferat. vacanțele în acest an au fost foarte interesante și am așteptat foarte mult. Și toate pentru că părinții mi-au promis să meargă într-o călătorie.

Totul a început cu faptul că m-am dus la bunica mea, la acel moment părinții mei erau încă în lucru, așa că m-am dus singur. Pentru bunica mea, mă duc în fiecare vară, în cazul în care am prieteni, întâlni cu care mă aștept cu nerăbdare mereu, după cum ne vedem foarte des. Împreună, ne-am dus la o plimbare în pădure, înota în ratele, rollerblading și ciclism. Când părinții își lasă început, m-au luat de la bunica mea și ne-am dus să se odihnească împreună pe mare. Ne-am dus la Yalta, împreună cu colegii de la munca tatălui meu.

Am călătorit cu autobuzul, dar, în ciuda faptului că călătoria a fost mult timp, eu nu sunt obosit, mi-a plăcut să se uite pe fereastră la run trecut peisaj. Ne-am dus să se odihnească „sălbaticii“ este, probabil, cunoscut de mulți călători așa cum este, dar la început nu am înțeles. Când am ajuns, sa dovedit a fi o compensare mare, și aproape de ea deja putea vedea marea. În primul rând, a fost necesar să se extindă elementele și a înființat corturi. Apoi, în cele din urmă ne-am dus la mare. Aceasta a fost prima mea călătorie la mare, astfel încât emoțiile merg sălbatice. Marea era foarte cald, am inotat pentru o lungă perioadă de timp, și apoi a mâncat înghețată și suc de băut.

În plus față de mare, ne-am dus la o plimbare, uita-te în jur, era foarte frumos, asa ca am luat o mulțime de fotografii de pe memorie. Așa că ne-am odihnit o săptămână, și apoi a trebuit să fie asamblate pe drumul de întoarcere. Se pare că o săptămână este foarte mult, dar, de fapt cazul, acele zile au trecut repede. În ultimele minute, am încercat să-și amintească și să se bucure de fiecare moment petrecut pe plajă. În memoria am fost suveniruri pe care am cumparat nu numai ei înșiși, dar, de asemenea, prieteni, precum și imagini, care va aminti de această perioadă. Părinții au spus că o astfel de călătorie, vom avea în fiecare an, doar în locuri diferite, eu sunt foarte fericit și acum aștept cu nerăbdare vara viitoare.

Așa cum am odată.

Mai multe tipuri de lucrări interesante

În produsul de Gogol „Taras Bulba“ o mulțime de informații cu privire la comportamentul Taras, fiii lui Andriy și Ostap. Dar soția și mama a fost descrisă pe scurt, doar câteva propoziții

Fiecare nu știe ce a intrat în existență. Fiecare persoană are propriul său destin, misiunea individuală. Oricum, vreau să cred

Nu cu mult timp în urmă, de ziua tatălui meu, și mama mea și am decis să-l o surpriză plăcută face. Coapta cheesecakes sale preferate

Sunt un pic. M-am născut adânc în măruntaiele pământului. Acolo, sub pământ avem milioane. Vom forma și fluxuri subterane, sau chiar râuri mari. Așa că m-am alăturat un astfel de flux și a concurat în fluxul său