Cum a fost prima ta de pescuit

A. Prima mea de pescuit a fost excelent tata .Moy, un pescar pasionat. prima undiță făcut pentru mine când aveam 5 ani. Dimineața devreme, în primul rând cu răbdare ma învățat să arunce momeala. apoi, când am ciugulit primul prăjește (okunek mic), a ajutat trage peștele, desprindeți și re-arunca udochku.Papa a spus că acum știu cum să pescuiască, și poate continua să o faci singur (probabil sperat. Am ajunge rapid de pescuit plictisit) , am luat toiagul lui de pescuit și a stat un pic mai departe pe mal. În acea zi, Papa a merge la pescuit aproape a eșuat, pentru că am pește ciugulit destul de des. Am strigat cu voce tare: „Am prins un pește, tată, ajuta la eliminarea și de a schimba viermele“ și a dansat „Dansul Iroquois, a plecat pe calea războiului“ (aceasta este definiția lui tata) .Vot de când am, de asemenea, a fost „un fisherwoman pasionat, cu experiență până în prezent zi - 45 de ani ".

în vârstă de 8-9 ani am fost când tatăl meu ma dus la un pescuit serios. Printre alte trei pescari pe 21 „Volga“, pe timp de noapte, am condus 100 de kilometri la Berezina. Ce și cum lovilos acolo, nu-mi amintesc, nu ar trebui să fie mult, pentru că mai aproape de amiază, am fost lăsat singur - să se uite după trei tije arunca.

Cu o mare mândrie și un sentiment de responsabilitate, am stat pe plaja holbezi la flotoare, strîngînd continuu tija sa de pescuit la cea mai mică poklovki semn. O jumătate de oră mai târziu, m-am îmbolnăvit, m-am așezat pe iarba udă și apoi pluti o tijă de pescuit a mers foarte repede într-o parte și de profunzime. Torn un picior în apă, am luat cu frenezie tija, a atras - a simțit gravitatea loviturilor și peștele cel mare, și apoi de sus tijele de pescuit bambus genunchi a ieșit, m-am așezat pe fund, iar genunchiul uplylo intenționat în trestii. Încă nu pierde speranța, mi-am scos cizmele și, complet îmbrăcat, a urcat la desișurile de coastă (în măsură să înoate). Din păcate - cârligul era gol.

Am uscat, dezbrăcat, stoarse hainele și a fugit la foc au fost (gol în cizme), dar a revenit pentru a iesi din tije de apă. Fisherman Dumnezeu a avut milă de mine - pe una dintre tijele fluturate de pește am scos în siguranță din apă. L-am luat cu o atingere și a țipat de durere - toate aripioarele de pește înțesată cu ace. Bărbații s-au grabit, înfășurat în jacheta mea, și despre peștele a spus Bersh - pește avem rare și evaziv, cu mândrie am de ceva timp a uitat durerea în degetul. Mai târziu, în după-amiaza, degetul mare a fost umflat, astfel încât pescuitul a fost întreruptă și am fost luat sub aripa medicilor mamei și de îngrijire a copilului, așa cum am încă și rece.

Prima mea de pescuit a fost un copil, când am ajuns în sat la bunici. Bunicul mi-a dat o plasă de fluturi - un inel mare de sârmă groasă Amortizând tul vechi (bucată de perdele). In mijlocul unui tort cravată și sinker. Întreaga structură pentru a atașa o frânghie și un băț. Dar, cu acest aborda, m-am dus la râu (pentru grădini). Prinderea de pește - Bubyr, Rudd (nu știu cum să corect, ele sunt numite). Peste și raci. Pește hrănit pisicile se înțepat și a mâncat. Un rac de râu. Ah.

Prima mea de pescuit a avut loc în 10 ani. El a fost vizita bunica lui, ei au venit fiii ei (unchiul meu) - un avid pescar în timpul său liber. Așa că m-au tras cu el la 4 dimineața la ratele locale. Bite nu a fost specială, au târât niște viței. Când sa decis să plece, am prins un pește cu mâna.

astfel cea mai mare captură am lăudat. Sunt de rupere mândrie.

Acum, din păcate, unchii mei au plecat, du-te la pescuit cu cine. Cu toate că, uneori, ea vrea.

Cum a fost prima ta de pescuit

Oh, a fost foarte romantic. Aveam 8-9 ani, fratele cel mare al prietenei mele mi-a luat cu el într-o excursie de pescuit de pe rezervorul de lângă casa noastră.

Prins mici Ruffs momeală de casă scurt, apoi mama lor fierte în cheesecloth, așa cum au fost foarte înțepător.

Sincer, a fost nu numai primul, ci, de asemenea, ultimul, pescuit mea, cu atât mai mult nu o fac.